miercuri, 8 februarie 2023

ROMÂNIA / LIGA NAȚIONALĂ DE SENIORI: Întăriri la Dinamo pentru viitorul campionat

Multiplă campioană a României la rugby, echipa de seniori a CS Dinamo are ambiții mari și pentru acest an competițional. Gruparea i-a transferat recent pe pilierul sud-african Warner Kruger (21 de ani) și pe centrul tongan Paula Tuitavuki Nofomuli Mahe (22 de ani).

Mai întâi, Dinamo a precizat pe Facebook venirea jucătorului din Pacificul de Sud: „CS Dinamo Rugby a semnat cu centrul internaționalul Tongan - Paula Tuitavuki Nofomuli Mahe. Tânărul în vârstă de 22 de ani și-a făcut debutul pentru ‘IKALE TAHI în anul 2021 și a fost selectat datorită performanțelor sale cu Tonga Sevens. Născut și crescut în Tonga, Paula Mahe s-a mutat în Noua Zeelandă când era adolescent și a cunoscut performanța în cadrul echipelor Chiefs, Waikato și Hautapu Rugby Club”.

Devenit dinamovist, Paula Mahe a declarat: „Am așteaptat cu nerăbdare să mă alătur buldogilor. Sunt foarte încântat să joc în România și o să îmi îndeplinesc rolul de a ajuta echipa să reușească în viitor.”

De asemenea, CS Dinamo Rugby a semnat un acord cu pilierul Werner Kruger. „Tânărul în vârstă de 21 de ani, născut și crescut în Africa de Sud, a fost selectat de la o vârstă fragedă la academia celor de la Stade Français Paris și după o colaborare de mai bine de doi ani alături de echipele de under 19 și under 20 ale clubului Francez, Werner a fost nevoit să încheie relațiile contractuale datorită pandemiei mondiale de SARS-CoV-2. Experiența europeană și-a reluat cursul între anii 2021-2022 dar de această dată în Portugalia, la Clubul S.L. Benfica Rugby”.

După ce a semnat contractul, Werner Kruger a mărturisit: „Sunt foarte bucuros că am ocazia să joc pentru un club cu o istorie așa bogată ca cea a clubului Dinamo. Mă simt onorat și responsabil. O să profit la maxim de această șansă și îmi doresc ca implicarea mea să ducă la îndeplinirea obiectivelor propuse de buldogi”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu