miercuri, 1 februarie 2023

ROMÂNIA / LIGA NAȚIONALĂ: „U” Cluj a anunțat retragerea lui Paul Petucher

Participantă la ediția 2022 a Ligii Naționale de rugby, „U” Cluj a anunțat, astăzi (miercuri, 1 februarie), pe rețelele de socializare, că Paul Petrucher (31 de ani) e nevoit să se retragă din activitatea competițională. Acesta a evoluat pe postul de pilier.

Într-o postare pe Facebook, gruparea transilvană a menționat: „Începem luna cu o veste pe care nu ne-am fi dorit să o dăm! Din cauza unor probleme medicale, Paul Petucher este nevoit să se retragă din activitatea sportivă. Îi dorim din toata inima multă sănătate și recuperare rapidă!”.

Născut în 26 mai 1991, având 1,75 m și 108 kg, Paul Petucher a venit la „U” în anul de la Siromex Baia Mare. Atunci, el și-a facut debutul la seniori. Din acel moment, pilierul a mai evoluat între 2017 și 2019 pentru CSM Bucuresti, respectiv pentru Tomitanii Constanta.

Și jucătorul a transmis un mesaj: „Azi închei un capitol frumos din viața mea! U RUGBY reprezintă pentru mine a doua casă, a doua familie! Momentele petrecute pe terenul de rugby vor rămâne unele dintre cele mai frumoase amintiri. Mulțumesc tuturor colegilor și antrenorilor cu  care am lucrat, mulțumesc iubitorilor de rugby care m-au susținut și au fost alături. Am muncit împreună, ne-am bucurat împreună, am suferit împreună...".

În 2022, Paul Petucher a disputat 5 meciuri pentru „U”. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu